kwiaty

niedziela, 1 grudnia 2013

Chris de Burgh - Lady in red







Nigdy nie widziałem cię tak pięknej jak dziś w nocy
Nigdy nie widziałem cię tak jaśniejącej blaskiem
Nigdy nie widziałem tylu mężczyzn pytających czy mogą z tobą zatańczyć
Szukając mały romans
Dając pół szansy
Nigdy nie widziałem tej sukienki, którą założyłaś
Albo głównej atrakcji w twoich włosach, tego płomienia w twych oczach
Byłem tym oślepiony

Ukochana w czerwieni
Tańczy ze mną
Podbródek przy policzku
Nie ma tu nikogo
Tylko ty i ja
To miejsce gdzie chce być
Nie bardzo wiem
To piękno przy moim boku
Nigdy nie zapomnę
Sposobu w jaki patrzyłaś tej nocy

Nigdy nie widziałem cię tak przepięknej jak tej nocy
Nigdy nie widziałem cię tak jaśniejącej blaskiem
Byłaś niesamowita
Nigdy nie widziałem tylu osób, które chciałyby być tutaj przy tobie
I kiedy obróciłaś się do mnie i uśmiechnęłaś
Nadałaś memu tchnieniu nieobecność
Takie całkowite wzruszenie i bezwarunkową miłość

Ukochana w czerwieni
Tańczy ze mną
Podbródek przy policzku
Nie ma tu nikogo
Tylko ty i ja
To miejsce gdzie chce być
Nie bardzo wiem
To piękno przy moim boku
Nigdy nie zapomnę
Sposobu w jaki patrzyłaś tej nocy

Nigdy nie zapomnę
Sposobu w jaki patrzyłaś tej nocy
Ukochana w czerwieni
Ukochana w czerwieni
Ukochana w czerwieni
Moja ukochana w czerwieni
Kocham Cię

Brak komentarzy :